eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank ma rozdwojenie jaźniRe: mBank ma rozdwojenie jaźni
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!plonk.apk.net!news.apk.net!newsfeed4.cidera.com!newsfeed1.cidera
    .com!Cidera!telocity-west!TELOCITY!hub1.nntpserver.com!news-out.spamkiller.net!
    propagator-la!news-in-la.newsfeeds.com!news-in.superfeed.net!news.supermedia.pl
    !news.man.poznan.pl!news.astercity.net!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-f
    or-mail
    From: "Kasia" <K...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank ma rozdwojenie jaźni
    Date: Thu, 14 Mar 2002 12:38:50 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <a6q1v5$ecb$1@news.tpi.pl>
    References: <7...@n...onet.pl> <a6ptgr$3hb$1@news.tpi.pl>
    <a6pv9q$iqb$1@news.tpi.pl> <a6q1ff$999$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.160.71.1
    X-Trace: news.tpi.pl 1016105765 14731 212.160.71.1 (14 Mar 2002 11:36:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Mar 2002 11:36:05 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:170094
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Wojciech Florczyk" <w...@M...net> napisał w
    wiadomości
    >
    > slowo niezalezny zostalu tu zle uzyte :-)

    Tak napisałeś :
    budzet promocyjny jest ustalany na poczatku roku i jest niezalezny od
    budzetu firmy

    > chodzilo mi o pewna niezaleznosc od ogolnej sytuacji firmy dzialan
    > promocyjnych, ktore zostaly wczesniej zaplanowane i np. nie oplaca sie
    znich
    > wycofywac...

    A o co co Ci chodziło - to można by długo dywagować :-))) Z Twojego post'a
    można wywnioskować że budżet firmy sobie - a budżet promocyjny sobie ... a
    budżet działów marketingu i PR jest zawsze zależny od budżetu firmy jako
    całości. A co do opłacalności wycofywania pewnych działań - to masz rację -
    zgadza się, na ogół duże działania promocyjne planuje się na długo na przód
    i jako takie są wykonywane w długim okresie czasowym, agencje ponoszą pewne
    koszty - które później tak czy siak zrefakturują na firmę zlecającą - bez
    względu na to czy się rozmyśli co do kampanii czy nie.

    Pozdroofka


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1