  • Data: 2005-01-06 12:28:23
    Temat: Re: mBank- niewywiazanie się z umowy kredytowej przez Bank
    Od: "mamagosia" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    w regulaminie mPlanu jest takie oto umocowanie

    §23.

    1.. mBank odstępuje od Umowy i odmawia uruchomienia kredytu/pożyczki
    hipotecznej, jeżeli przed uruchomieniem kredytu/pożyczki hipotecznej:
    1. zaszły okoliczności, nieznane mBankowi w dniu podpisywania Umowy, które
    stwarzają zagrożenie dla terminowej spłaty kredytu/pożyczki hipotecznej,
    2. w stosunku do Kredytobiorcy została wszczęta egzekucja.
    2.. Umowa wygasa, jeżeli przed uruchomieniem kredytu/pożyczki hipotecznej
    Kredytobiorca zmarł.
    3.. W przypadku, gdy nastąpiła śmierć jednego z małżonków pozostających we
    wspólności majątkowej, mBank jest zobowiązany, na życzenie drugiego z
    małżonków do rozpatrzenia nowego wniosku o kredyt/pożyczkę hipoteczną.

    ale mbank mi nie wypowiedział umowy, więc nijak ma się to do mnie a w umowie
    oczywiscie brak zapisu na wypadek wpadki banku.
    Tak czy siak zastanowie sie poważnie nad ewentualnymi skargami itp.