  • Data: 2005-01-06 12:16:57
    Temat: Re: mBank- niewywiazanie się z umowy kredytowej przez Bank
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po mojej interwencji w centrali w warszawie odezwał się do mnie przed
    > chwilka pracownik centrali mówiąc:
    > wine ponosi pracownik centrum Finansowego, który nie powinien podpisywać z
    > pania umowy wobec braków formalnych we wniosku, kredyt zostanie uruchomiony
    > w poniedziałek.
    Ciebie nie interesują wewnętrzne sprawy banku (kto winny)
    masz umowę i możesz (nie musisz) się zgodzić na
    opóźnienie wypłaty do poniedziałku.
    Sądzę, że warto przemyśleć, czy nie poinformować (pisemnie) banku,
    że im darujesz opóźnienie (jeżeli się na to godzisz)
    jeśli kredyt faktycznie w poniedziałek będzie do dyspozycji,
    a w razie gdyby nie ... że we wtorek otrzymają pozew.