  • Data: 2007-01-03 20:40:32
    Temat: Re: mBank - o co chcielibyscie ich zapytac?
    Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    n...@p...onet.pl napisał(a):
    > Widziałeś kiedyś bankomat BPH?
    > http://skocz.pl/b-t_bph
    > Wielkie logo BPH na bankomacie, jeszcze większe nad
    > i mała kartka z informacją, ze obsługiwany jest przez Euronet.
    > (O firmware BPH już nie wspomnę)

    i co z tego? Czy Twoim zdaniem, jezeli ktos ma informacje, ze
    bankomat ze znakiem euronetu jest dla niego darmowy, i zobaczy
    informacje "bankomat obslugiwany przez euronet" to nie ma
    szansy pomyslec, ze ten bankomat jest dla niego darmowy?

    No to w takim razie zdziw sie - jest szansa. Ja tak pomyslalem.
    Co prawda nie wyciagnalem pieniedzy, bo nie bylem pewny (pierwszy
    raz widzialem taki napis na bankomacie), ale bylo dla mnie
    prawdopodobne, ze dokonana transakcja bedzie bezplatna.
    Jezeli bankomat jest obslugiwany przez euronet, to byc moze
    sama transakcja tez jest realizowana przez euronet i w efekcie
    jest bezplatna - taka mysl moze komus wpasc do łba, i nie musi byc
    wybitnie glupi... I nie ma tu znaczenia, ze jest 100 naklejek z logo
    BPH

    Sierp