  • Data: 2005-04-14 18:51:41
    Temat: Re: mBank obniża bezpieczeństwo użytkowników
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nawet nie chciało im sie o tym poinformować. Amatorzy. :)
    A po co mają straszyć kilkaset tysięcy nieświadomych klientów
    ze 'normalnymi' hasłami?

    > A hasło zmieniłem na identyczne prawie (z tymi samymi typami znaków),
    > wiec to nie chodzi o zakres [0-9a-zA-z] ani o nieakceptowanie
    > niektórych znaków specjalnych.

    Bo o to nie chodzi,
    tylko o to, że część znaków specjalnych: !@#$%^&*()...
    system traktuje jak 2 'zwykłe' znaki
    a niektóre: &reg;&#8482;&copy;&#8364;&#8230;&#8240; nawet jak 10 'zwykłych'
    i tym sposobem max długość hasła zależy od ilości
    i rodzaju użytych w haśle znaków.
    Ponadto system pozwala na hasło z samych 'krzaczków'
    np takie: {^(*_*)^}!

    > Pozdrawiam
    > Ralf

    & St.