  • Data: 2008-02-27 18:22:24
    Temat: Re: mBank otwiera VE na transakcje MO/TO/IO
    Od: spider <s...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A ja dzisiaj udałem się do Polbanku założyć konto w celu otrzymania
    karty którą będę mógł płacić w internecie, ale na szczęście
    zrezygnowałem, bo dla klientów indywidualnych było otwarte 1 stanowisko
    i 3-osobowa kolejka :)
    A taka funkcjonalność potrzebna mi będzie max kilka razy w roku, więc
    płacenie za KK która nie jest mi do szczęścia potrzebna mijało się z celem.
    Ciekaw tylko jestem czy tanie linie lotnicze nie wprowadzą jakiejś extra
    prowizji za płatność VE, bo prowizję za KK mają zazwyczaj sowitą :)
    --
    spider