eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - przelew z zagranicy, znowu jaja :(Re: mBank - przelew z zagranicy, znowu jaja :(
  • Data: 2007-06-14 22:55:20
    Temat: Re: mBank - przelew z zagranicy, znowu jaja :(
    Od: jakub2000 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Gadacie i gadacie. Chodzi mi o to aby mBank udzielił mi informacji czy
    mają jakiś rekord w swoich systemach odnośnie transakcji przelewu z
    zagranicy czy nie? Czy to podlega ochronie danych osobowych? Zależy mi
    na tym, aby temu mojemu biednemu klientowi coś konkretnego odpowiedzieć
    (w rozsądnym czasie).

    Tym czasem mBank ma mnie w dupie trzeci dzień. Czy pozostanę w ich dupie
    jeszcze przez następne 27 dni? Może jakieś zakłady (celem dobroczynnym
    dla jakiejś organizacji?)

    Może naskarżyć do jakiegoś nadzoru nad bankami albo jakiejś innej
    organizacji? Please doradzcie.

    Arek

    jakub2000 napisał(a):
    > Witam,
    > Mam następny problem z przelewem przychodzącym z zagranicy (z Holandii).
    > Jak informuje mnie klient, dokonał przelewu 4 czerwca. Mineło 10 dni.
    > Dzwonię do mBanku po informacje odnośnie stanu tego przelewu. Czy
    > dostarł do nich i czeka na zaksięgowanie? Czy nie dotarł wogóle? Co robi
    > konsultant mBanku? Proponuje napisanie reklamacji, która może być
    > rozpatrzona do 30 dni.
    >
    > Czy prośba o informację w tym przypadku kwalifikuje się na reklamację?
    > Sprawdzają tą sytuację już drugi dzień. Jestem ciekawy jak to wygląda w
    > banku tradycyjnym. Czy również odesłaliby mnie z kwitkiem? Czy też
    > sprawdzili by to szybciej i od razu podczas mojej jednej wizyty?
    >
    > Wstyd. Jeśli chodzi o obsługe przelewów przychodzących z zagranicy ten
    > bank to syf.
    >
    > W taki sposób, mBank może jakikolwiek problem otoczyć reklamacją i
    > śmiało powiedzieć klientowi "mam cię gdzieś" do 30 dni odpowiemy.
    >
    > Taka masakra będzie chyba trwać dopóki mBank nie zintegruje swoich
    > systemów CRM i IVR z systemem od transakcji międzynarodowych. A może
    > problem leży po stronie organizacji pracy?
    >
    > Mam ich powoli dosyć.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Arek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1