eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - psu z gardla do skrzynkiRe: mBank - psu z gardla do skrzynki
  • Data: 2002-11-26 03:17:56
    Temat: Re: mBank - psu z gardla do skrzynki
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> writes:

    > Nie - mogl sam z wlasnej inicjatywy z glupia frnac zadzwonic do
    > najlepszych klientow i powiedziec, dzien dobry Panie Wojciechu, czy
    > jest pan zadowolny z naszych uslug itp.

    Taaak. A kochanka od razu zapyta: kto dzwonil? Bo chyba z banku?
    Nie mowiles, ze masz konto w banku? :-)

    > Co tam po zadowoleniu
    > klientow...

    Klienci sa zadowoleni wtedy, gdy bank wywiazuje sie ze zobowiazan,
    i gdy wszystko dziala poprawnie.
    A upominki niestety nie dorownuja ani Rolexowi, ani nawet Casio.

    > Jako, ze lojalnosc
    > w bankowosci internetowej jest problematyczna - wystarczy przesalc
    > kase na inne konto, a i tak nie placi sie przeciez za utrzymanie
    > rachunku - takie banki powinny _tym bardziej_ dazyc do zdobycia
    > lojalnosci klientow.

    Lepiej zapewnic to przez eliminowanie powodow, dla ktorych klienci
    chca uciekac.

    > Jesli zatem - do wiekszosci zamiast telefonu wyslemy im
    > spersonalizowanego maila - przypominajacego - mozna te lojalnosc
    > podwyzszyc.

    Albo obnizyc, jesli ktos inny owego maila przeczyta.

    Ja tam wole, jesli banki (i nie tylko one) przysylaja mi wylacznie
    zamowione rzeczy.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1