eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - psu z gardla do skrzynkiRe: mBank - psu z gardla do skrzynki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!news.astercity.net!newsfeed.gazeta.pl!news.atman.pl!wsisiz.edu.p
    l!pm.waw.pl!defiant.pm.waw.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - psu z gardla do skrzynki
    Date: 26 Nov 2002 04:17:56 +0100
    Organization: The Palace of Youth in Warsaw
    Lines: 36
    Message-ID: <m...@d...pm.waw.pl>
    References: <X...@2...85.112.42>
    <artfpp$gm4$1@news.tpi.pl>
    <X...@2...85.112.42>
    <artj27$ouk$1@topaz.icpnet.pl> <artk5q$p4i$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: defiant.pm.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: defiant.pm.waw.pl 1038280676 3304 195.116.170.52 (26 Nov 2002 03:17:56 GMT)
    X-Complaints-To: n...@d...pm.waw.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Nov 2002 03:17:56 +0000 (UTC)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:214632
    [ ukryj nagłówki ]

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> writes:

    > Nie - mogl sam z wlasnej inicjatywy z glupia frnac zadzwonic do
    > najlepszych klientow i powiedziec, dzien dobry Panie Wojciechu, czy
    > jest pan zadowolny z naszych uslug itp.

    Taaak. A kochanka od razu zapyta: kto dzwonil? Bo chyba z banku?
    Nie mowiles, ze masz konto w banku? :-)

    > Co tam po zadowoleniu
    > klientow...

    Klienci sa zadowoleni wtedy, gdy bank wywiazuje sie ze zobowiazan,
    i gdy wszystko dziala poprawnie.
    A upominki niestety nie dorownuja ani Rolexowi, ani nawet Casio.

    > Jako, ze lojalnosc
    > w bankowosci internetowej jest problematyczna - wystarczy przesalc
    > kase na inne konto, a i tak nie placi sie przeciez za utrzymanie
    > rachunku - takie banki powinny _tym bardziej_ dazyc do zdobycia
    > lojalnosci klientow.

    Lepiej zapewnic to przez eliminowanie powodow, dla ktorych klienci
    chca uciekac.

    > Jesli zatem - do wiekszosci zamiast telefonu wyslemy im
    > spersonalizowanego maila - przypominajacego - mozna te lojalnosc
    > podwyzszyc.

    Albo obnizyc, jesli ktos inny owego maila przeczyta.

    Ja tam wole, jesli banki (i nie tylko one) przysylaja mi wylacznie
    zamowione rzeczy.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1