  • Data: 2008-02-10 21:22:14
    Temat: Re: mBank rezygnuje z opłat za przelewy!
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 10 Feb 2008 22:06:05 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Bądź łaskaw nie zmieniać tematu. Najpierw mówiłeś, że Podpis może być
    > wykradziony byle keyloggerem. I *tylko* do tego się odniosłem.

    Gdzieś pisałem że podpis można wykraść? Pisałem, że podpis przed niczym nie
    zabezpiecza - nic o jego wykradaniu...

    > Kwestia, żeby wiedzieć *co* się to trochę jednak co innego.

    Oczywiście, dlatego np. dla własnego bezpieczeństwa dobrze jest unikać
    "koszyków"... Ale to już jest indywidualna sprawa użytkownika czy chce ich
    używać czy nie.

    > jeśli smsy nie zawierają np. "streszczenia przelewu" (ciężko jeśli się
    > podpisuje "koszyk przelewów") to też nimi możesz podpisać przelew na 1
    > MPLN na rzecz WOŚP ... niezupełnie zgodnie ze swoją intencją.

    Oczywiście - dlatego można ew. unikać koszyków :) Ale właśnie potwierdzenia
    SMSowe są najlepszą formą zabezpieczenia - i tu akurat mBank zasługuje na
    pochwałę, bo równie dobrze mógł tak jak chyba Citi przesyłać SMSa o treści
    "hasło do transakcji: xxxxxx".

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944