  • Data: 2008-02-10 21:06:05
    Temat: Re: mBank rezygnuje z opłat za przelewy!
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Osiecki pisze:

    > Nie mylisz się. Ale też karta przy podpisywaniu nie zaczyna świecić na
    > bladoniebiesko i śpiewać w wysokim c o tym co podpisuje. Czyli siadasz przy

    Bądź łaskaw nie zmieniać tematu. Najpierw mówiłeś, że Podpis może być
    wykradziony byle keyloggerem. I *tylko* do tego się odniosłem.

    Kwestia, żeby wiedzieć *co* się to trochę jednak co innego.
    jeśli smsy nie zawierają np. "streszczenia przelewu" (ciężko jeśli się
    podpisuje "koszyk przelewów") to też nimi możesz podpisać przelew na 1
    MPLN na rzecz WOŚP ... niezupełnie zgodnie ze swoją intencją.
    KJ