eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank robi sobie jaja - problemy z duplikatem karty kredytowej › Re: mBank robi sobie jaja - problemy z duplikatem karty kredytowej
  • Data: 2008-07-30 07:30:46
    Temat: Re: mBank robi sobie jaja - problemy z duplikatem karty kredytowej
    Od: otrov <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bankokształciuch pisze:
    > Akurat tutaj nie mam najlepszych wspomnień jeżeli chodzi o kartę,
    > pominę jednak ten wątek. Chętnie poznam jednak opinie o innych.

    Możesz napisać coś więcej? Mnie z niczym jeszcze nie podpadli, ale z
    chęcią wysłucham informacji o możliwych problemach.

    > Tak to w normalnym banku powinno wyglądać. Szczerze powiedziawszy to
    > nie tylko nad przeniesieniem karty się zastanawiam, ale ogólnie nad
    > zmianą banku.

    Nie likwiduj całkowicie konta - mają tez fajne usługi: choćby SFI, a i
    emax+ może się czasami przydać, no i nic to nie kosztuje. Wystarczy, że
    zrezygnujesz z karty, która jest za droga.

    Trzeba być "wyjadaczem wisienek" i wybierać z oferty banków to co
    najfajniejsze.

    o.