eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - rozsyła nieaktualną taryfę prowizje i opłat bankowychRe: mBank - rozsyła nieaktualną taryfę prowizje i opłat bankowych
    From: devnull <d...@n...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - rozsyła nieaktualną taryfę prowizje i opłat bankowych
    Date: Wed, 18 Feb 2004 20:14:30 +0100

    >No jesli wyjezdzasz z takimi argumentami, to powinny byc one dobrze poparte.

    Jakimi "takimi"?

    Tu widze, ze argumentow Ci zabraklo. :)

    >" granicach dopuszczalnego ryzyka uzasadnionego interesem banku,
    >dbać o dobre imię banku i godnie go reprezentować, "

    Polaczyles tresc z dwow roznych punktow.

    >Widocznie twoje posty naruszaly dobre imie banku.

    W jaki sposob przedstawienie fragmentow Zasad Dobrej Praktyki Bankowej (bez
    komentarza poszczegolnych punktow z mojej strony, zebys nie mial watpliwosci)
    naruszalo dobre imie banku?

    >Obecywano? To jest forum banku i rownie dobrze bank moglby cie odciac od

    W jednym z postow stwierdzono, ze posty odnosnie nowej TPiO beda kasowane jesli
    beda poza watkiem do tego wyznaczonym, czyli tym:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=117
    944&t=117944

    Zatem w tym miejscu zostal zlamany punkt 2 Rozdzialu IV.

    >"Forum "O mBanku" jest monitorowane, a wszystkie odpowiedzi systematycznie
    >czytane, również przez pracowników mBanku. Podanie Twojego adresu email na
    >forum uznajemy za zgodę na ewentualne wysłanie przez nas indywidualnej
    >odpowiedzi na ten adres. Zastrzegamy sobie też prawo do usuwania wypowiedzi,
    >które w treści lub formie rażąco rozmijałyby się z charakterem tego forum."

    W jaki sposob post cytujacy fragmenty Zasad Dobrej Praktyki Bankowej lamie ten
    punkt?

    >Co konkretnie lamia? Czy znowu Ci sie wydaje?

    A co te wykresy byly rzetelne i nie naruszaly interesow innych bankow - protest
    Nordei to niby skad sie wzial? Amra co z Toba...

    >Ty masz watpliwosci. Inni nie maja. Jakie konkretnie te watpliwosci? Gdzie

    Och, tylko ja mam? A te tysiace postow na forum i na pbb o straceniu zaufania
    do banku i braku rzetelnosci to niby tylko moje?

    >bank nie byl staranny czy rzetelny? W ktorym momencie zlalmal zaufanie co do

    Pisalem przy innych punktach.

    >bezpieczenstwa ulokowanych w banku srodkow?

    W tym punkcie nic nie ma o bezpieczenstwie srodkow.

    >Powinien - ale nie musi. To nie jest nakaz, tak jak same Zasady. W jaki

    Oczywiscie, ale wlasnie ze wzgledu na lamanie tych zasad mozna bank zaskarzyc
    do Komisji Etyki Bankowej, a nie ze wzgledu na lamanie prawa, bo tym sie
    zajmuja inne instytucje.

    >sposob wprowadzono oplaty i czym roznlo sie to od podobnych dzialan
    >wprowadzanych przez inne banki?

    Jakby sie nie roznilo to jak sadzisz czy bylby az taki krzyk?

    >Czytales TOIP? I co tam jest mowa o aktualnych oplatach itp?

    Obecnie, kiedy juz sa nowe oplaty ciagle w korespondencji przychodza stare
    toip, jesli to nie jest dezinformacja i nierzetelna informacja to co?

    >Gdzie bank w aktualnych reklamach podaje nieprawdziwe informacje? Co to jest
    >filozofia banku?

    Nie udawaj greka. Filozofia mbanku to m.in. to co jest umieszczone na tych
    stronach i kolejnych:
    http://www.mbank.com.pl/wiecej/filozofia1.html

    >Na podobnej zasadzie jak w innych instytucjach finansowych w Polsce.

    Co nie usprawiedliwia mbanku i nie uniemozliwia powolania sie skarzacym na ten
    punkt.

    >Gdzie masz punkt, ze bank musi podawac wszystkie pytania w czacie? Kto do
    >tego bank zmusza? Biorac w nim udzial akceptujesz jego warunki - nikt cie do
    >udzialu nie zmuszal chyba?

    Rozmawiamy o etyce, zapomniales? Co z tego, ze nie musi, skoro blokowanie
    wszystkich pytan odnosnie przeprowadzonych badan jest po prostu unikaniem z
    premedytacja podawania rzetelnych informacji, a o tym m.in. traktuje ten punkt.

    >Co to znaczy wiekszosc wypowiadajacych sie klientow? Czy wypowiedzi
    >anonimowych klientow (?) maja byc wyrocznia dla banku w jakiejs kwestii?

    Dla banku moze nie, ale dla reszty klientow jak widac jest i zasady tego punktu
    sa lamane.

    >Bank podal przy wyliczeniach wszelkie informacje na ich temat - jak mu to
    >wyszlo i w tym wypelnia wszystkie zalozenia zasad

    I przy okazji nuruszyl punkt 3. i 5. rozdzialu III.

    >Jak rozumiem jestes na 100% pewien, ze jest to prawda?

    Zapytaj tej osoby, ktora to stwierdzila (nie anonimowo).

    222&t=120093&v=f

    >Moze po prosty nie chca z toba dyskutowac, bo uwazaja ze nie warto?

    Skoro nie zaprzeczaja, nie kasuja tresci, ktore kasowac powinni chociazby w
    zwiazku z wlasnymi wytycznymi: "Zastrzegamy sobie też prawo do usuwania
    wypowiedzi, które w treści lub formie rażąco rozmijałyby się z charakterem tego
    forum.", natomiast kasuja post, w ktorym jedynie zacytowalem zasady dobrej
    praktyki bankowej to co mam o tym sadzic? Co Ty bys sadzil?

    Powodow do zaskarzenia do Komisji Etyki Bankowej dali az nadto.

    dn