  • Data: 2009-01-09 22:15:13
    Temat: Re: mBank szykuje się do recesji czy do zniknięcia?
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Szymon" <n...@o...pl> wrote:

    Na wstępie prośba. Możesz zacząć cytować jakoś po ludzku? Względnie
    zapoznać się z jakimś prawdziwym czytnikiem?

    > Nie zawsze jedyną drogą są klienci, którym trzeba posmarować 9% czy
    > więcej.

    Hmm czyli co wyślą chłopaków z Ukrainy?

    > Nie. Telefonia to wielki niewypał, a ubezpieczenia sprzedają też inne
    > banki.

    Tematem były nowinki a nie ich wyniki, więc bądź łaskaw trzymać się
    tematu. Poza tym możesz mi napisać, który to bank, przed mbankiem, miał
    np w ofercie zakup ubezpieczenia OC przez klienta z poziomu www?

    > Wpłatomaty to koszty dla banku. I to znaczne. Tak znaczne, że zaczęto
    > je likwidować w miastach nawet rzędu 100-150 tys. mieszkańców.

    Idąc za Twoją zabójczą dedukcją to mam pytanie. Po co je w ogóle
    wprowadzali? Nie mają co z pieniędzmi robić czy może ktoś im kazał?

    > Kiedyś, gdy były kłopoty z wpłatą kasy na konto w mBanku (bo przelewy
    > kosztowały) wpłatomaty miały sens. Dziś nie. Klient pójdzie sobie do
    > banku X, ten poniesie koszt obsługi (a nie mBank), klient za darmo
    > przeleje do mbanku i... już.

    Skoro klient ma w banku X darmowe przelewy to po co mu w takim razie
    mBank?

    Xenocide