  • Data: 2004-04-11 21:04:00
    Temat: Re: mBank z Euronetem ukradł moje pieniądze
    Od: "EmBa" <e...@u...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Madab" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c55o5c$d52$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Dziś w bankomacie Euronetu chciałem pobrać 1000 zł i oto co mi wyświetlił:
    > "WYSTNPIL BAND PODAJNIKA PIENIADZY
    > BANKOMAT NIE MUGA WYDAE GOTUWKI
    > TWOJE KONTO NIE ZOSTAAO OBCINOONE"
    >
    > Jak głupi spróbowałem jeszcze raz i znowu:
    >
    > Poszedłem do drugiego bankomatu a ten mnie poinformował, że brak środków
    na
    > rachunku :-(
    > Zatem kasa zniknęła...
    >
    > W domu po wejsciu na rachunek zobaczyłem, że zablokowane zostało 2000 zł !
    > Dokładnie wszystko, co miałem.

    Zdarzyło mi się coś podobnego, ale wtedy bankomat EURONET-u miał problemy z
    autoryzacją karty - nie mógł sie połączyć z serwerem banku (w tym stylu
    wyskakiwał komunikat na ekranie). Jak się później okazało w tym dniu przez
    dwie godziny całe centrum autoryzacyjne Visa Electron leżało i z żadnego
    bankomatu nie mogłem wypłacić gotówki. Efekt tego był taki że zablokowałem
    300 zł bo dwa razy, w pewnych odstępach czasu próbowałem wybrać 150 zł z
    bankomatu. Ale co ciekawe próbowałem wybrać 150 zł z bankomatu EURONET,
    później ING, następnie Eurobank a na końcu powtórnie (po kilkunastu
    minutach) z EURONET-u ale na każdym z nich wyskakiwał ten sam komunikat i
    gotówki nie dostałem z żadnego ze wspomnianych bankomatów ale - i tu uwaga -
    zablokowano mi tylko tą kwote którą próbowałem podjąć z bankomatu
    EURONET!!!! To co próbowałem wyjąć z ING i EUROBANKU nie zostało
    zablokowane. Ciekawe dlaczego tak jest? Czy EURONET nie może działać
    podobnie.

    Na drugi dzień zadzwoniłem na mLinię i po 1h środki wróciły na konto, ale
    nie wybobrażam sobie sytuacji gdy np. wyjeżdzam np. na wakacje i w dzień
    powrotu (gdy zamierzam np. zapłacić za pobyt) w wyniku wizyty w bankomacie,
    który nie przeprowadza całej transakcji informując mnie na koniec, że ma zły
    dzień i pieniędzy nie wypłaci - ja zostanę na 7 dni (bo do tylu dni maja
    czas na reklamację) bez środkówi do życia bo zablokowałem nieumyślnie całe
    kont (np stan konta 2000 a ja wypłacam 2x po 1000 bez efektu)!!!!!!!!!!!!