eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank zamkniecie KKRe: mBank zamkniecie KK
  • Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank zamkniecie KK
    References: <a...@g...com>
    <2...@g...com>
    <kc47sc$ga1$1@dont-email.me>
    Date: Fri, 04 Jan 2013 15:29:23 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    From: Matt <m...@m...ms>
    Message-ID: <op.wqd469xbebnp5j@a159590>
    User-Agent: Opera Mail/12.12 (Win32)
    NNTP-Posting-Host: 83.13.188.41
    X-Trace: news.home.net.pl 1357309761 83.13.188.41 (4 Jan 2013 15:29:21 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 64
    X-Authenticated-User: matsu.list
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!217.153.128.51.MISMATCH!n
    f1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:585142
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 03 Jan 2013 16:25:07 +0100, osa <w...@p...fm> wrote:

    > W dniu 2013-01-03 15:24, Kris pisze:
    >> W dniu czwartek, 3 stycznia 2013 15:21:34 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    >>> Czy można zamknąć/zrezygnować z KK mBanku poprzez system transakcyjny
    >>> czy konieczna jest wizyta w mKiosku?
    >>
    >> Sam Sobie odpowiem;))
    >> http://www.mbank.pl/informacja/#cats=p/1////karty/re
    zygnacja-z-karty-kredytowej.html
    >
    > Można też przez mLinię rozwiązać umowę bez okresu wypowiedzenia i bez
    > podpisywania/wysyłania/odsyłania papierków.

    A pracownicy mlinii w ogóle mogą rozwiązać umowę?

    W zeszłym roku moja żona rezygnowała z KK mbanku. Wyglądało to mniej
    więcej tak:
    1. Telefon na mlinię.
    - Chcę zrezygnować z KK.
    - Przecież nasza karta jest wspaniała. Proszę jednak nie rezygnować.
    - Jednak zrezygnuję z KK.
    - Czy na pewno chce pani zrezygnować z tak doskonałego produktu?
    - Tak, chcę zrezygnować.
    - W takim razie zanotuję w systemie pani zgłoszenie. W ciągu trzech dni
    otrzyma pani formularz, który trzeba wypełnić i odesłać pocztą.

    2. Dwa dni później, telefon z mbanku.
    - Dostaliśmy zgłoszenie, że chce pani zrezygnować z KK. Czemu chce pani
    zrezygnować?
    - Nie jest mi potrzebna.
    - Przecież nasza KK to doskonały produkt pełen korzyści. Może pani
    korzystać z okresu bezodsetkowego i korzystać z darmowego kredytu.
    - Nie potrzebuję waszej KK.
    - Mogę pani zwiększyć limit kredytowy na karcie.
    - Nie interesuje mnie to.
    - Trudno. W takim razie zapiszę, że chce pani zrezygnować z karty.

    3. Następnego dnia (3 dni od pierwszego telefonu), kolejny telefon z
    mbanku. Rozmowa wyglądała analogicznie jak powyższa.

    4. Wieczorem, 3 dni od pierwszego telefonu, przychodzi mail z formularzem
    rezygnacji z KK.

    Matt

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1