  • Data: 2011-07-13 09:37:18
    Temat: Re: mBank - zmiana opłat i prowizji od 15 lipca
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> writes:

    > Użytkownik "Jarosław Misztal" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:ivjnp8$bue$...@a...perio6.com...

    rowizji-i-oplat-mbanku.html?lang=P

    > Nie, dlaczego? Jeden trzeba spełnić. Tu nie ma być prawdziwe
    > zaprzeczenie alternatywy tylko ma być prawdziwa alternatywa.

    Hm.

    Jeśli( (nie będzie transakcji na kwotę 100zł ) lub (klient nie ma usługi
    "Wypłaty ze wszystkich bankomatów". ) ) to opłata jest pobierana.

    No to mi wychodzi, że też trzeba oba warunki spełnić.
    Gdzie popełniłem błąd?
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin