  • Data: 2009-05-17 05:58:19
    Temat: Re: mLokata - oprocentowanie
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ktoś wie jaka idea przyświcała, podczas ustanawiania oprocentowania
    > lokaty jak poniżej:
    >
    > 2 miesiące 5,45%
    > 3 miesiące 3,65%
    > 4 miesiące 5,60%
    > 6 miesięcy 3,80%
    > 9 miesięcy 3,85%
    > 12 miesięcy 5,75%
    >
    > Można podejść do tego tak, że nie chcą dać zarobić dlatego im dłuższy
    > okres
    > lokaty tym mniejsze oprocentowanie. Jednak 9 mcy a 12 to już nie jest taka
    > wielka różnica jeśli chodzi o czas, w oprocentowniu natomiast dość
> [...]

    może sugerowali się okresami kiedy będą konczyć sie ludziom lokaty danego
    typy o określonym oprocentowaniu

    posiadają dane kiedy i jaka ilość pieniedzy wyparuje z depozytów - mowa np
    po lokatach rocznych zakładanych na wyjątkowo korzystnym oprocentowaniu w
    zadanym okresie czasu w przeszłości (np w przeciągu 2 msc)
    czyli ogółem taką tabelą oprocentowania sterują aby ilość w depozytach była
    powyżej jakiegoś określonego poziomu...

    Ł. W.