eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimądrości pewnej allegrowiczki: "konsument ma prawo do zwrotu w10 dni, ale admini zawieszą jego konto"Re: mądrości pewnej allegrowiczki: "konsument ma prawo do zwrotuw10dni, ale admini zawieszą jego konto"
  • From: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <f...@c...googlegroups.com>
    <2...@n...onet.pl>
    In-Reply-To: <2...@n...onet.pl>
    Subject: Re: mądrości pewnej allegrowiczki: "konsument ma prawo do zwrotuw10dni,
    ale admini zawieszą jego konto"
    Date: Thu, 6 Jan 2011 21:07:54 +0100
    Lines: 25
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18483
    NNTP-Posting-Host: 89.72.203.242
    Message-ID: <4d26214c$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1294344524 89.72.203.242 (6 Jan 2011 21:08:44 +0100)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: w...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:544001
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:2de1.000003d2.4d231b89@newsgate.onet.pl...
    >> > widzę że userka stara się zniechęcić konsumentów do zwrotu w10dni
    >> > chodzi mi o to czy robi to (a) legalnie (b) bezprawnie (c) na granicy?
    >
    >> Przy opcji kup teraz przysluguje 10 dni i nie moze byc obwarowane
    >> zadnymi dodatkowymi zastrzezeniami. Przedsiebiorca ma 14 dni na zwrot
    >> kasy. Mozesz mu podac nawet tylko adres do wyslania przekazu pocztowego.
    >
    > a czy te 14 dni da się jakoś "legalnie" rozciągnąć, typu: klient wysyła
    > 10 go dnia, sprzedawca specjalnie kwituje paczkę po 14 dniach w ostatni
    > dzień drugiego awizowania, potem np. tydzień "rozpatruje wniosek",
    > albo robi to "niezwłocznie" czytaj "na drugi dzień"
    > a na koniec mówi "ok" i dopiero wtedy nalicza 14 dni do zwrotu.
    >
    > próbuję wydedukować, skąd userka wytrzasneła 30 dni

    Z nikad. Przeciez zwrot towaru jest niezalezny od zwrotu kasy. Jedno i
    drugie ma nastpaic w ciagu 14 dni od rezygnacji z zakupu, jak napisal kolega
    wyzej.

    --
    Pozdr
    Kenny

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1