  • Data: 2008-09-04 10:17:21
    Temat: Re: mała czarna z mBanku...
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Wrz, 09:49, "RobertS" <b...@p...plusunTO> wrote:

    > do tego limit zwolnienia z opłaty na poziomie 35kzł!!! albo 390 zł
    > opłaty...taką ofertą mBank ani nie zatrzyma ani nie przyciągnie do siebie
    > klientów, którzy naprawdę mają kasę
    To jest niby karta platynowa...35kzł na zwolnienie to wcale nie jest
    dużo w takim przypadku...
    w końcu z nazwy ma być nie dla wszystkich...
    Minimalny dochód 5k pln, nie wiele (no..dla mnie to dużo, ale nie
    aspiruję do takiej karty:)
    Tak mi sie wydaje, może jestem w błędzie, że dobre parę lat temu (10?)
    to trzeba było(uwzględniając inflację)
    mieć taki dochód do zwykłej kredytówki. A teraz? Może to i
    dobrze...ale to prowadzi do sytuacji że karta platinum karcie nie
    równa. Trzeba więc je tak nazywać? Ma po prostu przyciagnąć klienta..i
    wyciagnąć od niego kasę...