  • Data: 2009-01-18 11:10:13
    Temat: Re: małe oszczędności - gdzie?
    Od: "margot" <...@...m> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ponownie

    dziekuję za wszystkie uwagi.

    Zdecydowałam, że to co wisi na FIO - zostawię (bo lubię sobie obserwować jak
    się sumy zmieniają ;) ) natomiast wszystkie następne pieniądze będę wpłacać
    na lokaty - w tej chwili najrozsądniejszy wydaje mi się Polbank ze swoimi
    9%.
    Bank Pocztowy odpada bo PP wzbudza we mnie agresję i z tą organizacją
    przestępczą zdecydowanie nie chcę mieć nic wspólnego :) Trauma i tyle..

    Szkoda że w mBanku nie ma rozsądnych rozwiązań - jakoś się z ich systemem i
    wizerunkiem zaprzyjaźniłam i liczyłam na to, że mają jakieś fajne
    propozycje.

    Tak czy siak dalej będę zaglądać na grupę - może coś nowego się pojawi na
    rynku

    pozdrawiam!

    margot