eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimaly klopotRe: maly klopot
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "miron" <m...@m...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: maly klopot
    Date: Mon, 20 Oct 2008 13:44:37 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 37
    Message-ID: <gdhqv6$9j$1@news.task.gda.pl>
    References: <gdhpo4$sqg$1@news.task.gda.pl> <gdhq6m$1q7k$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: goz74.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1224503078 307 83.3.129.74 (20 Oct 2008 11:44:38 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Oct 2008 11:44:38 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:458485
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:gdhq6m$1q7k$1@opal.icpnet.pl...
    >
    >> moja znajoma jest kasjerka w banku dokonala przelewu na kwote okolo 150
    >> zl( byla to splata zadluzenia karty kredytowej) niestety okazalo sie ze
    >> popelnila blad i pieniadze poszly na inne konto. wszystko zostalo juz
    >> wyjasnione i zalatwione pieniadze wrocily itd. trawalo to klika dni,
    >> niestety klient chce podac bank do sadu za to ze pieniadze za splate
    >> karty kredytowej doszly za pozno i jego bank wciagnal go na liste
    >> nierzetelnych klientow
    >> mam pytanie czy moja znajoma moze miec z tego tytulu jakies klopoty?
    >>
    >> pozdrawiam
    >> miron
    >
    > popełniła błąd i może zostać za to ukarana przez pracodawcę, ale takie
    > sprawy kończą się zwykle na upomnieniu, obcięciu premii lub utracie
    > najbliższej podwyżki
    >
    > a ww. klient ma prawo dochodzić od banku pokrycia strat jakie poniósł,
    > bank z pewnością zwróci mu odsetki + przeprosi za błąd pracownika ;-)
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS




    ale czy "opłaca" mu sie isc za 150 zł do sadu?? przeciez to jest smieszna
    kwota, koszty sadowe czas trwania itd wg. mnie to jest nie warte zachodu
    skoro sprawa juz jest zalatwiona

    w kazdym razie dziekuje za pomoc
    pozdrawiam
    miron

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1