  • Data: 2020-12-17 11:33:04
    Temat: Re: [mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 16 Dec 2020 17:56:13 +0100, Imka napisał(a):

    > Jak za którymś razem trafiłam do medycyny pracy, to usłyszałam że to
    > niemożliwe żebym przy kompach pracowała od 1984, bo w specjalnej tabelce
    > z wytycznymi od kiedy można liczyć pracownikowi pracę "z komputerem"
    > pani doktor miała jakiś późniejszy rok (89? 90? już nie pamiętam).

    Odra nie miała monitora, to i nie szkodziła zdrowiu. Problem pojawił się
    wraz z PC-tami, bo w monitorze mamy działko elektronowe, przez co pojawia
    się zabójcze promieniowanie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ,,Nie ma takiego problemu, ani osobistego, ani rodzinnego, ani narodowego,
    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/