eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej › Re: [mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej
  • Data: 2020-12-19 00:09:14
    Temat: Re: [mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer <w...@g...com> writes:

    > No wg Ciebie jest to najprostsza forma.
    > Więc skoro tak najprościej, to czemu tak się nie dzieje?

    Najprostsza z możliwych do zastosowania w takich okolicznościach. Nie
    wiem czy się nie dzieje - trzeba zauważyć, że w dalszym ciągu wielu
    klientów nawet nie używa apek.

    > Konkrety: W Polsce inżynier ds. bezpieczeństwa bez trudu znajduje
    > ogłoszenia >15k PLN, np.
    > https://justjoin.it/?q=Cybersecurity@skill;engineer@
    keyword

    No tu akurat nie widzę żadnego ogłoszenia, w którym widełki zaczynają
    się od >15 kzł. A ogłoszeń z podanym wynagrodzeniem widzę w ogóle dwa
    (+ duplikaty). Ale może to tylko w tej chwili.

    Jasne, wiem że 15 kzł w przypadku takiego pracownika to nie jest nic
    wyjątkowego, tylko po prostu nie ma takich ogłoszeń, dwa ogłoszenia
    w ogóle to raczej niekoniecznie jest "bez trudu", i 15 to nie jest
    40 - 70.

    > Poza Polską, a w szczególności przy wiedzy aż na takim poziomie,
    > to cena wędruje do poziomów które Ci podałem.

    Nawet jeśli, to maksymalne stawki nie definiują sytuacji. Robią to
    minimalne stawki. Nie myślisz chyba, że przestępcy muszą szukać
    w najdroższych krajach.

    > A w tej branży ceny rosną a praca zdalna to norma.
    > 139 tys. dolarów to ok. 11500$ miesięcznie, co daje
    > czym te stanowisko to jest jednak jeszcze "oczko"
    > niżej od tego którego szukasz, dlatego zasugerowałem
    > że widełki są jednak bliżej tych 70 tys. zł.

    Albo 700 tys. itd. To nie jest informacja.

    > A jakbyś myślał o wynajęciu kogoś "na robotę",
    > a nie na stały kontrakt, to już mówimy pewnie
    > o 100k+.

    Z tym akurat mógłbym się zgodzić. To właśnie pokazuje, że sprawa jest
    opłacalna - można to sfinansować *jednym* udanym włamem.

    Szczerze mówiąc, mógłbym mieć wątpliwości co do opłacalności metody "na
    nowy SIM" - duże ryzyko. No ale oczywiście różni ludzie różnie kosztują.
    --
    Krzysztof Hałasa