eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej › Re: [mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej
  • Data: 2020-12-28 20:40:05
    Temat: Re: [mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej
    Od: Zdzichu500 <n...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.12.2020 o 11:15, Wojciech Bancer pisze:

    > Pamiętaj że starsze androidy nie prosiły o pozwolenie popupep, tylko
    > miałeś info przy instalacji. Sam pamiętam aplikację latarka, która
    > chciała wszystkie możliwe uprawnienia :-)

    Ale to już obecnie muzeum. Są oczywiście nadal działające sprzęty z
    Androidem 4 (sam mam taki tablet). Czy ktoś je jednak chciałby
    wykorzystać do czegoś co wymaga bezpieczeństwa? Zresztą nawet sam bank
    może ustalić minimalną wersję systemu dla swojej aplikacji by nie
    działała na zbyt starych sprzętach.

    > Przy czym nja oczywiście uważam, że zarówno iOS jak i Android są o wiele
    > bezpieczniejsze niż taki Windows, ale porównując to Android jest trochę
    > zbyt otwarty, przez co łatwiej wcisnąć użytkownikowi socjotechniką coś
    > szkodliwego.

    Coś za coś. Niestety.

    Pozdrawiam,
    Zdzichu