  • Data: 2020-12-28 21:16:12
    Temat: Re: [mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej
    Od: Zdzichu500 <n...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W dniu 28.12.2020 o 16:23, Krzysztof Halasa pisze:

    > Siła to jest, zresztą jest to praktykowane od dawna. Nie ma woli, albo
    > może jest to niepraktyczne w zastosowaniach masowych, ale działa
    > w układach firmowych itp.

    Tutaj wszyscy piszą o SIM jako o fizycznej karcie po którą trzeba iść do
    salonu. A przecież jest też odpowiednik wirtualny: eSIM. Czy do
    wyrobienia eSIM a później przeniesienia na inny telefon trzeba iść do
    salonu czy wystarczy to zlecić w serwisie www operatora (albo jego
    aplikacji)?
    Może ktoś ma praktyczną wiedzę z eSIMem? Sam mam tylko z fizyczną kartą
    i jakoś specjalnie to ta weryfikacja nie wyglądała na zbyt trudną do
    obejścia? Ot pokazanie jednego dokumentu: dowodu osobistego i tyle.

    Pozdrawiam,
    Zdzichu