  • Data: 2020-12-30 15:43:22
    Temat: Re: [mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30.12.2020 Wojciech Bancer <w...@g...com> napisał/a:

    > owszem. Oczywiście znajdziesz dziesiątki modderów przeróżnych urządzeń,
    > czy nawet samochodów, ale jednak nie jest to typowe zastosowanie

    Aha, i jeszcze dopiszę, bo nie napisałem wprost: nie chodzi mi
    o to, że wszystko "co ma w środku komputer" musi mieć ten komputer
    dostępny dla użytkownika. Nie uważam, że powinno się dać instalować
    oprogramowanie przez użytkownika na routerze, switchu FC, czy komputerze
    silnika samochodu.

    Jeśli jednak clou używania urządzenia to ściąganie i uruchamianie
    oprogramowania, to przykazanie "będziesz uruchamiał jedynie
    oprogramowanie pobłogosławione przez Microsoft/Apple"
    jest poważnym ograniczeniem. I oczywiście można uważać, że to
    dla dobra użytkownika, można też uważać, że to dla dobra
    błogosławiącego w postaci brzęczącej monety prowizji ;-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.