eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej › Re: [mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojciech Bancer <w...@g...com>
    Subject: Re: [mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej
    <s...@p...org> <m...@p...waw.pl>
    <s...@p...org>
    <rrnh8l$fmi$1@gioia.aioe.org>
    <s...@p...org>
    <5fe1b150$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe26c78$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe3286e$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe334c1$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe338d1$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <5fe75114$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe8a47f$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org> <m...@p...waw.pl>
    Date: Wed, 30 Dec 2020 14:06:49 +0100

    On 2020-12-29, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    [...]

    > Nie ma tu żadnej przesady.
    > To, że np. właściciel urządzenia nie ma klucza, który jest potrzebny do
    > uruchomienia alternatywnego systemu, to także zaleta?

    Jeśli nie kupujesz urządzenia typu "zrób to sam" to jak najbardziej jest
    to zaleta. Jakoś nie widziałem masowej krytyki telewizorów, lodówek,
    samochodów, routerów, drukarek, czy innych sprzętów elektronicznych za
    to że nie można sobie z buta instalować czego się chce. To czemu
    smartfon miałby być innym urządzeniem konsumekckim niż te powyższe?

    > Najlepiej jakby w ogóle nic nie miał, wtedy nie da się go "wkręcić".

    Ewidentnie lubisz skrajności, ale tak z punktu widzenia bezpieczeństwa i
    skrajnie patrząc, to najlepiej nic nie mieć i niczego nie używać. I
    wtedy nie masz też i żadnych problemów. Tylko nie o to chodzi.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com