eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank] NIEMOŻLIWA ANULACJA ZLECENIA PRZYSZŁEGO W DNIU JEGO REALIZACJIRe: [mbank] NIEMOŻLIWA ANULACJA ZLECENIA PRZYSZŁEGO W DNIU JEGO REALIZACJI
  • Data: 2004-11-10 15:48:36
    Temat: Re: [mbank] NIEMOŻLIWA ANULACJA ZLECENIA PRZYSZŁEGO W DNIU JEGO REALIZACJI
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik RobertSA napisał:

    > I wowczas Ci pokazalem, ze to nieprawda.

    To, ze pojawiaja sie nowe slowa w jezyku to zupelnie naturalne i nie mam
    nic przeciwko temu. Po prostu zeby niektore wymyslec trzeba byc IMHO
    debilem. Ale coz, taki jezyk jacy ludzie. To nie zarzut, tylko
    subiektywna obserwacja. Poniewaz latwiej isc w dol niz w gre, to mamy to
    co mamy. Zreszta analogiczne rzeczy dzieja sie wszedzie.

    Bartol