eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank] Nic się nie uczą.Re: [mbank] Nic się nie uczą.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.g
    ermany.com!newsfeed.freenet.de!newsfeed01.chello.at!newsfeed02.chello.at!news.c
    hello.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 10 Dec 2005 11:02:25 +0100
    From: Szewc <r...@p...onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; PL; rv:1.7.5) Gecko/20041217
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mbank] Nic się nie uczą.
    References: <dncapb$p47$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <dncapb$p47$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <577ce$439aa56b$540a5f9b$3988@news.chello.pl>
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    Organization: chello.pl
    Lines: 23
    NNTP-Posting-Host: 84.10.95.155 (84.10.95.155)
    NNTP-Posting-Date: Sat, 10 Dec 2005 10:52:43 +0100
    X-Trace: 577ce439aa56bf1affa3e03988
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:371611
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Kamil Jońca napisał:
    Tyle, że zadałem bezczelne pytanie " a skąd
    > ja mam wiedzieć, że pani faktycznie z mBanku dzwoni" nie potrafiła
    > odpowiedzieć nic ponad to, że "tak sie przedstawiła" :) Na moją
    > odpowiedź, że potencjalny oszust tak samo mógłby się przedstawić, nie
    > potrafiła odpowiedzieć nic więcej niż "decyzja należy do pana"

    No dobrze, czego zatem oczekiwał byś od banku, żebyś wiedział, że to oni
    do Ciebie dzwonią? Mogłoby to być jakieś hasło, ale wtedy nadal bank
    musiałby wiedzieć, że do Ciebie dzwoni. Czyli pewnie standardowo
    zapytaliby o nazwisko panieńskie matki a może o Pesel. (Inaczej
    złamaliby tajemnicę bankową, przekazując osobie trzeciej, że masz u nas
    konto) A Ty znowu powiedziałbyś, że ktoś się podszywa pod bank i chce
    Twoich danych osobowych.


    Ot specyfika elektronicznych kanałów dostępu.
    Nie wiem czy to jest technicznie wykonalne, ale jakimś rozwiązaniem by
    było, żeby wprowadzić możliwość wklepywania swoich "tajnych kodów"
    rónież przy rozmowie wychodzącej z banku.

    pozdr.
    Szewc

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1