eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank] Reklamacja i "zaginiony" listRe: [mbank] Reklamacja i "zaginiony" list
  • Data: 2004-07-29 16:45:51
    Temat: Re: [mbank] Reklamacja i "zaginiony" list
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    gryz0N@work wrote:
    > W jaki sposob teraz reklamowac to w mbanku? Byly tam wszystkie dane
    > osobowe, nie sa zobowiazani do nalezytej ich ochrony?
    > Jak teraz postepowac?

    Jeżeli jeszcze zależy Ci na koncie, to może napisz i wyślij (też poleconym,
    ja zwykle inwestuję jeszcze w zwrotkę ;-) ) reklamację w której im to
    opiszesz, jak było z dołączoną kopią odpowiedzi z poczty. Dołącz może
    dodatkowo umowę wydrukowaną z PDFa i ksero dowodu. Taka reklamacja może
    przepcha zapchaną rurę ;-)
    Emailem do banku nie warto nic wysyłać. Zwykle odpowiada na nie ktoś cytując
    taki fragment z FAQ jaki wyda mu się aktuarat odpowiedni. Przez telefon też
    wiele się nie załatwi, mLinia nie połączy Cię z nikim decyzynym.
    Co do należytej ochrony danych osobowych przez bank - tego nie da się
    sprawdzić. Moje dane (byłego klienta Inteligo) powinny trafić najdalej do
    archiwum a znalazły się w windykacji. Czemu? Bo tak ;-)

    Bogdan B.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1