  • Data: 2007-10-08 12:05:24
    Temat: Re: mbank - awaria wplatomatu
    Od: "Pen" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kura" <k...@k...com> napisał w wiadomości
    news:fecknb$m92$1@inews.gazeta.pl...
    > Po 3 tygodniach mbank wyslal standardowa odpowiedz nr 1 z przeprosinami
    > informujac jednoczesnie ze wspanialomyslnie zaksiegowali wplate z data
    > kiedy awaria miala miejsce czyli nie ponosze zadnej straty z tytulu
    > odsetek. Strata jednak byla - przez ten czas nie mialem dostepu do swoich
    > pieniedzy. Oczekiwalbym rekompensaty za to symetrycznej do sytuacji kiedy
    > to klient banku spoznia sie z regulowaniem swoich zobowiazan. Mam u nich
    > karte kredytowa, jesli spoznie sie 1 dzien ze splata to licza mi 19%,
    > jesli przekrocze limit to naliczaja oplate karna 30zl - mam to w
> [...]

    Tak to skonstruowane są regulaminy, że jak ty zawalisz, to bulisz, a jak
    bank zawali, to cię co najwyżej przeprosi i prześle breloczek życząc owocnej
    dalszej współpracy ;) I nie dotyczy to tylko banków.

    W regulaminach mBanku coś nie mogę się doczytać zakresu odpowiedzialności
    stron, więc biegli w ogólnym prawie bankowym (czy innym) powinni się tu
    wypowiedzieć.