  • Data: 2004-09-30 11:56:34
    Temat: Re: [mbank] cyrk z aktywacja ekonta
    Od: "Kasislawek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > niestety pewnie trochę ma rację - gdy wszyscy jak Ty uciekali to moze by
    > to kiedyś zmienili a tak to nie widzą potrzeby...
    > --
    > KrzysiekL

    Witam!
    Oj to jest prawda.Moja teściowa(nawiasem mówiąc super teściowa,ale
    bankowiec:),która w BZWBK jest jakąś kierowniczką 30 lat pracy w banku itd na
    moje pytanie czemu u nich wszystko jest tak drogo stwierdziła,że klienci tego
    chcą!!!!!Na kolejne pytanie,czy mają za klientów samych pacjentów psychiatryka
    odpowiedziała,że jakby nie chcieli,to jak najszybciej uciekaliby do tych banków
    gdzie jest taniej.W sumie miała rację,dlatego teraz pracuję nad mężem moim,żeby
    jak najszybciej pokazał mamusi,że jednak BZWBK jest za drogi,ale jakoś lata
    przyzwyczajenia nie dają się tak łatwo pokonać.
    Pozdrawiam
    Kasisławek