  • Data: 2009-10-04 10:53:18
    Temat: Re: mbank, czy alior
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ pisze:

    > (...)
    > - polityka wydawania kart (brak pozorowanej oferty ze strony banku)
    > (...)

    A co przez to rozumiesz? Dla mnie np. fakt że mam komunikat o wysłaniu
    karty za podpis, która to nigdy nie dotarła i której istnienia nie
    można sprawdzić na mLinii jest pozorowaniem.
    IMHO mBank ma tak że najpierw wysyła oferty a potem się zastanawia
    czy klient ma zdolność kredytową. To też jest pozorowanie.