  • Data: 2007-05-08 08:11:03
    Temat: Re: mbank - dziwne klopoty z logowaniem
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 7 May 2007 20:36:54 +0200, "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>
    wrote:
    >Próbowałem się zalogować na konto i dwukrotnie dostałem po zalogowaniu
    >informacje tego typu:
    >Warning: in_array() [function.in-array]: Wrong datatype for second argument
    >in /home/www/5sek.info/WebRoot/inc/functions.inc.php on line 15
    >powtórzone 5 razy, a potem Podaj 5 nieużywanych haseł jednorazowych z
    >aktywnej listy w formacie :
    >Screen poniżej.
    >Co to za cudo? Oczywiście haseł nie podałem... strona mbankowa, kłódka jest.

    odpowiedziano ci juz co.

    ja tylko przypomne, ze na stronie logowania do mbanku nie bez powodu
    jest tekst:

    "Przypominamy:
    system mBanku wymaga podania hasła jednorazowego jedynie wtedy, gdy
    Klient wykonuje kluczowe operacje. System nigdy nie prosi o podanie
    hasła jednorazowego bezpośrednio po zalogowaniu, podczas sprawdzania
    stanu konta ani przeglądania historii operacji.
    Chcesz wiedzieć więcej? Zaloguj się, wejdź na "Dane i adresy" i zapisz
    się na biuletyn "Bezpieczeństwo"."

    pozdarwiam,
    Cyb