    From: Kasia Haratym <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank i problem z wypowiedzeniem umowy
    Date: Sun, 12 Apr 2009 18:58:01 +0200

    Marcin Wasilewski pisze:
    > Użytkownik "K.K." <z...@h...oraz.pl> napisał w
    > wiadomości news:49e04e81$1@news.home.net.pl...

    > Bank nie święta krowa, również może zadzwonić do posiadacza rachunku i
    > potwierdzić dyspozycję.

    Może zaskoczy to wszystkich, ale... z bankiem - nie chodzi mi tylko
    konketnie o BRE ale ogólnie o bank jako instytucję wygrać w sądzie nie
    wygrasz. Jest to jakby powiedziała znana osoba "oczywista oczywistośc".
    Po to bank ma absurdalne regulaminy, które podpisałeś zakładając konto i
    podpisując umowę o kredyt, żeby w razie co w sądzie cię "wydupczyć". W
    regulaminie, który sam podpisałeś, stoi, że podpis zawsze ma być zgodne
    z wzorem podpisu na umowie - jak podpisałeś się nazwiskiem a tu podasz
    też imię, to niestety nie mają obowiązku tego honorować - taki jest
    regulamin, nieważne czy jest absurdalny czy nie. Jeśli w banku podałeś
    jako dowód tożsamości dowód osobisty - nie ma znaczenia czy masz
    paszport czy nie, masz podac ten numer dokumentu tożsamości i ten
    rodzaj, który oni mają zanotowany w systemie. To też jest jakby
    "oczywista oczywistość".
    Bank nie święta krowa, racja - ale w jakim interesie banku jest
    dzwonienie do posiadacza rachuku w celu potwierdzenia dyspozycji??? Czy
    to bank chce rozwiązać umowę, czy to bankowi na tym zależy??? Niestety,
    bank to instytucja, której działanie reguluje prawo (w jakimś stopniu)
    oraz jej wewnętrzne regulaminy, które klient - każdy, chromy,
    niedosłyszący, niepełnosprytny, słowem każdy podpisać musi, co oznacza,
    że zgadza sie na takie a nie inne działanie. Więc niestety ty musisz
    zamknąć linię kredytową zgodnie z ich procedurami.
    Nie wiem tylko w czym masz taaaaki problem - jeden telefon na infolinię
    i po krzyku - 3 minut nie masz??? A dowód to co za problem wyrobić???
    Kiedyś i tak będzie potrzebny.

    Co do tego, że mBank, to bank dla gołodupców, też się nie zgodzę. No
    chyba, że ktoś lubi być frajerem przepłacającym za konto, kartę
    debetową, przelewy, kredyty. To wtedy racja, jak jesteś frajerem to
    przepłacaj. Jest to bank oferujący szeroki wachlarz korzystnych usług. A
    jak chcesz zysków z lokaty to zawsze możesz lokatę założyć w innym
    banku. Choć ten 1-2% w skali roku robi różnicę przy serio ładnej kasie -
    dla jakiegoś marnego wkładu w wysokości 10000 to sobie dupy zawracać nie
    warto - ale jak ktoś jest drobnym ciułaczem, to jego sprawa ;-)

    Pozdrawiam,
    K.H.