  • Data: 2009-02-14 15:20:09
    Temat: Re: mbank już stacza się kompletnie
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gn6n6h$bo$1@news.onet.pl...

    > A sprawy cywilnej przeciwko Tobie nie zakladal?

    Nie, choć zapowiadał takie działanie, a nawet z tego co jeszcze pamiętam
    mailem przysłał mi dość zabawny "projekt pozwu". Ciekawym byłoby podywagować
    jak by się ona mogła zakończyć, ja nie czułem żadnej możliwości negatywnego
    zakończenia dla mnie.

    Chyba jednak w końcu nie zdecydował się zarzucić mi podarowania mu 1 Euro z
    kawałkiem. :) Ale po tej akcji obraził się na mnie ostatecznie i
    nieodwracalnie.

    marekz