eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimbank - komedia, a raczej tragediaRe: mbank - komedia, a raczej tragedia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank - komedia, a raczej tragedia
    Date: Fri, 31 Oct 2003 13:45:50 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 20
    Message-ID: <d...@4...com>
    References: <bnm4ea$b8o$1@inews.gazeta.pl> <bno2ov$sl$1@news.onet.pl>
    <bnonsj$d7k$1@inews.gazeta.pl> <bntbin$63k$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: cpe1-095.dtvk.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1067604465 7456 213.77.64.95 (31 Oct 2003 12:47:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 31 Oct 2003 12:47:45 +0000 (UTC)
    User-Agent: Hamster/1.3.23.2
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    X-No-Archive: yes
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:266446
    [ ukryj nagłówki ]

    Fri, 31 Oct 2003 11:55:33 +0100, w <bntbin$63k$1@news.onet.pl>, "kriskel"
    <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Myślę, że problem oddzwaniania mógłby być obecnie sprawą
    > priorytetową.

    IDIOTA!
    Należy zmienić oprogramowanie tak, aby duży licznik zerował się co jakiś czas
    albo wyświetlał na stronie i można go było "zdalnie" zresetować. Ewentualnie
    inne, podobne rozwiązanie.

    Mlinki mają cokolwiek ciekawsze zadania niż wydzwaniać po setkach tysięcy
    klientów za każdym razem gdy zablokuje im się konto. Pomyśl zanim coś
    zaproponujesz.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1