  • Data: 2003-10-31 10:47:22
    Temat: Re: mbank - komedia, a raczej tragedia [dlugie]
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <m...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5eb8.0000011d.3fa22740@newsgate.onet.pl...
    > dlatego - uwazam, ze wszelkie metody zabezpieczenia pieniedzy moich, jak i
    > pozostalego pol miliona klientow (POL MILIONA - to duzo!), sa jak najbardziej
    > wskazane. teraz pytanie - czy limit 50 prob przez caly czas 'zycia' konta ma sens?
    > moim zdaniem - w wydaniu takim jak teraz nie ma sensu.
    > przede wszystkim dlatego, ze uzytkownik nie ma informacji, ile do diaska zostalo
    > prob do 50tej..? gdzies powinna byc informacja na ten temat (dlaczego nie w
    > kanale internetowym?? skoro i tak sie zaloguje do konta, to powinienem miec ta
> [...]

    Ze wszystkim co napisałeś się zgadzam. Ja też nie twierdzę, że ukrywanie dużego
    licznika jest dobre.
    Wręcz przeciwnie. Ja się odniosłem po prostu do ostatniego sformułowania Kamila "sa
    chyba troszeczka
    za bezpieczne". Nie odebrałem tego jako zarzutu do formy zabezpieczenia, tylko jako
    zarzut do samego
    zabezpieczenia. A sugerowałem się tym, że na grupie bardzo często pojawiały się
    zarzuty na słaby
    system zabezpieczeń mBanku, a tu nagle pojawiają się słowa "za bezpiecznie". Nawet
    jeżeli Kamilowi
    chodziło tylko o to, żeby duży licznik występowal w formie jawnej, to ostatnie zdanie
    jego
    wypowiedzi wcale tego jednoznacznie nie sugeruje.

    Pozdrawiam
    kriskel