    From: "GARDU" <g...@W...interiaATUKROPKE.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank - mini ankieta
    Date: Sat, 7 Feb 2004 01:20:42 +0100

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:c008fb$jtk$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Towarzysz(ka) k...@i...pl zapodał(a):
    > [...]
    >
    > Różnie można na to patrzeć, ale oszustwem by było dla mnie sytuacja,
    > gdyby po np. miesiącu wysyłania przelewów okazało się, że były pobierane
    50groszy
    > a nikt mi o tym wcześniej nie powiedział.
    > mBank jednak zmienia ZASADY GRY - niezbyt dobrze (a raczej fatalnie dla
    WIZERUNKU
    > FIRMY) że już po namówieniu 500tys osób do wzięcia udziału w tej
    rozgrywce...
    > No ale: poinformował klientów o zmianie w funkcjonowaniu, zrobił to na
    tyle wcześnie,
    > że można wycofać swoje pieniądze.
    > (ja np. miałem informacje w konsoli internetowej obsługi rachunków,
    dostałem też email)

    no widzisz - moze takim ludziom, co sa bliscy mBankowi to i na konsoli
    komunikaty sie pojawiaja i poczta przychodzi. u mnie niestety na konsoli sie
    nic nie pojawilo :-) - gram dalej - jedynie po wielkiej burzy i na forum
    _b_anku i nawet tutaj laskawie uzyto mechanizmu jaki juz od jakiegos czasu
    maja w posiadaniu - czyli komunikatow. dla mnie to nic nowego, ze taki
    refleks ma ten _b_ank, ale juz pisalem o tym jak po odmowieniu mi karty
    kredytowej (zgodnie z umowa bez podania przyczyny), jak juz sobie, z
    pocalowaniem reki, wyrobilem w innym Banku nagle kogos oswiecilo i wystawili
    "komunikat" (dopiero co sie ich dorobili), ze mogę się ubiegać o kredyt na
    podstawie historii rachunku ;-) - to był tylko niesmak, wstyd mi było, że
    się z tym _b_ankiem identyfikowałem jak nabito mnie w balona zmieniając
    zasady gry i wizerunek oniegdaj Banku, który polecałem znajomym. koszt
    przelewów jest dla mnie zaniedbywalny, ale dla zasady przeniosłem dochody do
    drugiego Banku, w tym pozostawiając sobie kanał przelewowy na OFI, bo cenię
    sobie prostotę obsługi jaką zaoferował mbank - podstawowe konto od końca
    lutego będzie już gdzie indziej.