eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimbank - pożegnanie › Re: mbank - pożegnanie
  • Data: 2015-05-13 11:46:12
    Temat: Re: mbank - pożegnanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Wojciech Bancer" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:s...@p...org...
    On 2015-05-13, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    [...]
    >> A odpowiedzial czemu wlaczali tak stopniowo ? Chcieli wychwycic
    >> bledy
    >> na malej probie, czy bali sie przeciazenia infolinii do tego
    >> nowoczesnego, intuicyjnego i zbierajacego najlepsze oceny
    >> uzytkownikow
    >> interfejsu ? :-)

    >W tym artykule nie, ale przebijało się swego czasu. Przełączali wg
    >algorytmu
    >częstości korzystania. Ktoś korzystał częściej, to go przełączali
    >szybciej.

    To ma sens przy wylaczaniu starego, ale niekoniecznie przy wlaczaniu
    nowego.

    >I nie chodziło o przeciążenie systemu, ale właśnie o to by
    >użytkownicy mieli
    >czas się zapoznać.

    g* prawda - przeciez był rok czy nawet wiecej, gdy oba interfejsy
    funkcjonowaly rownolegle.

    Nie chcieli udostepniac wszystkim od razu.
    Ale to moze byc uzasadnione - np nie wiedza jak to obciaza serwer i
    lacza, wola poczekac i sprawdzic.

    >>>kierunek jest b. dobry.
    >> Kierunek nieintuicyjnych interfejsow, z ukrytymi opcjami ? IMO -
    >> bardzo zly.
    >A jesteś uprawniony do tego by nazywać interfejs nieintuicyjnym?
    >Czy tylko prezentujesz widzimisię?

    Jestem. Jeśli funkcjonalnosci sa ukryte pod jakimis dziwnymi
    obrazkami, jesli sie uwidaczniaja dopiero po najechaniu myszka, jesli
    są w nielogicznym miejscu zakamuflowane - to jestem.

    >> A tak z ciekawostek - konsultant telefoniczny zajety, prosze
    >> czekac,
    >> prosze czekac, prosze czekac - i tak 15 minut.
    >Było i przed.

    >> A konsultant przez komputer dostepny. Wlaczam audio i rozmawiam jak
    >> przez telefon.
    >> O co tu chodzi ?
    >O zajęte linie telefoniczne?

    Dzisiaj ? I w dobie internetu ?
    Raczej o promocje rowego interfejsu.
    Nie po to zainwestowalismy w nowa technologie, silverlighty, zeby
    teraz gadac przez telefon :-)


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1