eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimbank - pożegnanieRe: mbank - pożegnanie
  • Data: 2015-05-13 11:25:22
    Temat: Re: mbank - pożegnanie
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2015-05-13, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > A odpowiedzial czemu wlaczali tak stopniowo ? Chcieli wychwycic bledy
    > na malej probie, czy bali sie przeciazenia infolinii do tego
    > nowoczesnego, intuicyjnego i zbierajacego najlepsze oceny uzytkownikow
    > interfejsu ? :-)

    W tym artykule nie, ale przebijało się swego czasu. Przełączali wg algorytmu
    częstości korzystania. Ktoś korzystał częściej, to go przełączali szybciej.
    I nie chodziło o przeciążenie systemu, ale właśnie o to by użytkownicy mieli
    czas się zapoznać.

    >>kierunek jest b. dobry.
    >
    > Kierunek nieintuicyjnych interfejsow, z ukrytymi opcjami ? IMO -
    > bardzo zly.

    A jesteś uprawniony do tego by nazywać interfejs nieintuicyjnym?
    Czy tylko prezentujesz widzimisię?

    > A tak z ciekawostek - konsultant telefoniczny zajety, prosze czekac,
    > prosze czekac, prosze czekac - i tak 15 minut.

    Było i przed.

    > A konsultant przez komputer dostepny. Wlaczam audio i rozmawiam jak
    > przez telefon.
    > O co tu chodzi ?

    O zajęte linie telefoniczne?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1