  • Data: 2015-05-15 16:31:50
    Temat: Re: mbank - pożegnanie
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl> napisał w
    wiadomości news:mj4v85$pql$1@srv.chmurka.net...

    > Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości

    > Nie próbowałem, nie przyszło mi do głowy.
    > Według mnie Ctrl+A zaznacza all czyli całą stronę.

    Cały obszar ;-) W przypadku, gdy kursor jest ustawiony w polu kwoty, oznacza
    zaznaczenie całej kwoty.

    > Nie zauważyłem, że jak wybiorę odbiorcę to jest tam klawisz "Wyślij
    > przelew". Albo zawsze byłem taki ślepy albo kiedyś nie było. Za tym, że
    > nie było przemawia to, że pamiętam, że ktoś tu kiedyś dawno pisał, że
    > trzeba w numer rachunku kliknąć i tak od tamtej pory robię (zaglądam do
    > mBanku ze 2..3 razy w miesiącu).

    Nie pamiętam, żeby nie było. Ale nie będę się upierać, nowego interfejsu
    używam niemal od początku jego udostępnienia i robię to tak często, że
    mogłam zapomnieć jakieś wcześniejsze wersje.

    > Po zalogowaniu wybieram książkę odbiorców.
    > Opisy mam nie po prawej tylko pod spodem - inny bank, albo jestem gdzie
    > indziej.

    Ok, w książce odbiorców jest inaczej. Ale pisałeś o ulubionych, stąd
    nieporozumienie. Chociaż pomijając szczególy organizacyjno-wizualne, działa
    to tak samo.

    > Wydaje mi się, że kiedyś mogłem przejść do jakiejś skróconej listy
    > odbiorców (może się nazywało, że ulubionych). Gapię się na tę Książkę
    > Odbiorców od kilku minut i nie widzę nigdzie wejścia w jakiś podzbiór.

    Jak zamiast w książkę, wejdziesz w "Przelew", to powinna się pokazać lista
    ulubionych odbiorców. O ile masz takich ;-)

    > Pomyślałem, ze może to była "Moja książka" - jest taki napis po lewej u
    > góry, ale klikanie w to nic nie zmienia.
    > Pod tym jest jakaś na pół czerwona, na pół szara linijka. To sugeruje, że
    > może da się złapać za to czerwone i przesunąć w prawo - może to przejście
    > na inny widok (jak w komórkach), ale nie.

    To do czego innego służy, nie będę się rozpisywać, bo skoro nic się nie
    dzieje, to znaczy że Ciebie nie dotyczy.

    > No nic musi jestem ślepy.
    > Aż się boję wysłać bo się za chwilę okaże, że na środku ekranu jest coś,
    > czego ja nie widzę, a co prowadzi do tej skróconej listy.

    Spoko, wysłałeś, dostałeś odpowiedź i możesz testować nowo nabytą wiedzę ;-)

    Agnieszka