  • Data: 2006-01-19 13:50:25
    Temat: Re: [mbank] złośliwość, pech czy coś innego?
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dqo3cg$ch3$2@kjonca.kjonca.bogus...
> [...]
    31,1#465

    > E ? Jakie oddzwanianie ?
    > Właśnie przez to, że nie chcę oddzwaniania, to muszę czekć na przesyłkę.
    > Możesz rozwinąć co miałeś na myśli ?

    Nie dysponując telekodem teoretycznie masz do wyboru pakiet i oddzwanianie.
    Nie wiem kto decyduje o metodzie, ale obydwie funkjonują równolegle.
    Wybierając oddzwanianie sprawę załatwisz może nie najszybciej, ale
    zdecydowanie szybciej od metody pakietowej. Oczywiście oddzwanianie ma swoją
    'cenę' przez potencjalnie mniejsze bezpieczeństwo (ten anonim, o którym
    wspominałeś). Najszybciej odblokujesz przez IVR (jak w linku) i ja tak
    ostatnio uczyniłem (stąd te trzy minuty), ale do tego potrzebny jest
    telekod, a Ty chyba kierując się poczuciem bezpieczeństwa świadomie
    (domyślam się) zablokowałeś ten kanał dostępu. Poczucie bezpieczeństwa masz
    jakby większe, ale samo bezpieczeństwo już nie zawsze. Przy odblokowywaniu
    internetu raczej spada. Przynajmniej jest to dyskusyjne. Ja wybrałem coś
    pośredniego między faktycznym wysokim bezpieczeństwem a wygodą, która to
    niestety to bezpieczeństwo zmniejsza.. Często zmieniam hasło do IVR.

    K.K