eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimille-niekompetencja › Re: mille-niekompetencja
  • Data: 2009-07-21 16:59:37
    Temat: Re: mille-niekompetencja
    Od: "bartekk" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> wrote in message
    news:h44rrt$qsm$1@inews.gazeta.pl...
    >>> Witajcie! Poszedłem dzis do oddziału Mille celem wypowiedzenia umowy Konta
    >>> Student, bo od 1 sierpnia jest płatne. Tam od dwóch pracowników otrzymałem
    >>> informacje, że konto pozostanie dla mnie bezpłatne, ponieważ nie otrzymuje
    >>> wyciągów papierowych. "Ta informacja o opłatach, trafia do wszystkich, a
    >>> pana na 100% nie dotyczy". Średnio chciało mi się wierzyć, ale strasznie
    >>> przekonywali - uwierzyłem. Teraz dwa razy dzwoniłem na infolinie i tam
    >>> mówią, że jednyną możliwością darmowego prowadzenia konta jest saldo 5000zł.
    >>> Kto ma racje? Wydaje mi się, że infolinia. Czy jakaś reklamacja albo
    >>> doniesienie o niekompetencji pracowników danego oddziału odniesie skutek?
    >>
    >> Niech Ci w oddziale dadza to na pismie - zobaczysz ze albo bedziesz mial za
    >> free, albo nie dadza - bo nagle cos sobie przypomna...
    >
    > to jak sobie przypomna to bedzie (byc moze nieudolne) usilowanie oszustwa
    > ciekaw jestem kiedy wkoncu ktokolwiek z klientow jakiegokolwiek banku
    > 'strzeli' z grubej rury zglaszajac oczywiste przestepstwo.

    Jesli to dostane jutro na pismie, a okaze sie inaczej w sierpniu, to nie zawaham
    sie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1