    From: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: min. cena dolara??
    Date: Mon, 19 Jul 2004 18:38:33 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@aas120.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik "Michal Kubik" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:cdgaqt$1hj$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > witam
    > może ktoś jest na tyle mądry i napisze do jakiej ceny minimalnej dolar
    może
    > :"upaść".... czy przekroczy psychologiczną barierę 3.50 zł za 1 $

    Psychologoczna bariera jest dopiero 3,0. Wczesniej jest jeszcze wsparcie
    techniczne na 3,35
    W trendzie spadkowym nie radzilbym jednak zwracac zbytniej uwagi na poziomy
    wspracia. Wazniejsze sa poziomy oporu, przy dochodzeniu do ktorych (w
    trakcie korekt) mozna dolaczac sie do istniejacego trendu i otwierac krotkie
    pozycje. W przypadku Dolara takim pierwszym oporem jest 3,64 (sle ja bym nie
    otwieral krotkich pozycji przy tym poziomie) oraz drugim 3,72 (O! tutaj bym
    zapolowal na krotkie pozycje na Dolarze).

    Warto ewenatulanie patrzyc na caly Koszyk (sredni z kursow Dolara i Euro).
    Obecnie wsparciem jest 3,90 a oporem 4,08. Dalszych wsprac na Koszyku nie ma
    zbyt istotnych. Jest za to kolejny opor przy 4,15 i nastepny 4,25. Przy 4,15
    polowalbym na krotkie pozycje.

    Pozdrawiam

    Malin

    --