  • Data: 2012-03-23 08:07:25
    Temat: Re: mleczno-dietetycznie ;)
    Od: "Waldek" <j...@t...mam> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:jkgken$p3f$1@inews.gazeta.pl...

    > Plomby w starciu z zębami nie mają szans -- ale wolę dokładać
    > plomby niż zakładać korony. I raczej nie będę miał koron na
    > zębach nigdy -- mleko mogę pić bez zębów.

    Nigdy nie mow nigdy ;)
    Ja mleka nie pije, zeby mam wszystkie /poza 8-kami/
    a wiertla diamentowe maja z nimi problem,
    wiec nie jest to regula - bardziej czynnik genetyczny
    ojciec tez mial b.mocne zeby.
    Na odpornosc szkliwa bardziej wplywa dieta wysokofluorowa
    a zeby do zebiny wdarla sie prochnica musi puscic szkliwo

    >Teraz niemal nie
    > jem chleba, za to jem ziemniaki -- ponoć mają dużo witaminy C.

    Maja duzo ale w stosunku do objetosci jaka sie pochlania :)
    Chleb jesc wypada, zwlaszcza razowy ze wzgledu na blonnik
    - dziala jak szczotka do wymiatania jelit

    > Inna sprawa, że będąc dzieckiem, rzadko jadałem słodycze.

    Tez nie bylem tuczony slodyczami

    > Ogólnie mi białko smakuje -- jaja kurze; mleko, sery, jogurty;
    > mięso i wędliny... Do smakołyków należą jaja i wątróbka -- jedno
    > i drugie ma ponoć sporo witamin z grupy B.

    - jaja wiekszosc potrzebnych skladnikow + cholesterol,
    watrobka dodatkowo sporo zelaza,
    Generalnie nalezy jesc WSZYSTKO w miare urozmaicone
    - oczywiscie z umiarem
    Swego czasu zbalamucony nagonka na margaryny postanowilem sprobowac
    i niestety, szybko zauwazylem spadek wydajnosci oczu
    - mozliwe ze wystapil niedobor wit A

    > Teraz codziennie jem witaminy PP i B1. Jeśli nie jem -- najpierw
    > zaczyna szumieć w uszach, później jestem osłabiony.

    Moze warto sobie zrobic usg tetnic szyjnych ;)
    > -=-
    >
    > Tak mocno osłabiony, że nie poszedłem jeszcze do BGŻ, aby oberwać orzechami od
    > wiewiórki.

    A orzechy zdrowe - o ile pacjent nie ma alergii
    Baska sama zadba aby spozywac z umiarem :D

    Czekam co wymysli siostra Baski (ta z tokenem) gdyz 1 dniowki 6,48
    gwartantowane do konca kwietnia niebawem sie zalapia na belke
    jednak poki co, nie bardzo widac atrakcyjniejsze warianty
    - pomijajac kocie miauuuu