  • Data: 2012-03-24 01:10:16
    Temat: Re: mleczno-dietetycznie ;)
    Od: "Waldek" <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:jkhvan$r7p$1@inews.gazeta.pl...

    > Wiesz -- mnie zęby nie są potrzebne do picia mleka.
    No wiem, generalnie nie sa potrzebne do picia
    - chyba ze ktos lubi cedzic ;)

    > Korony są potrzebne tym, którzy je wykonują -- bo są drogie.
    > Ja nadal jestem bezrobotnym -- nie mam pieniędzy na korony.

    Na co ci korony, chyba do Szwecji sie nie wybierasz ?
    drogie to sa implanty, ale trzeba je miec do czego wkrecic
    - ostatecznie nfz ci zafunduje proteze akrylowa - raz na 5 lat :)

    > Ze 25 lat temu jadłem przez parę tygodni codziennie 24 jajka.
    > 12 na śniadanie i 12 na kolacje.

    W ramach jakiejs kary czy pokuty ?

    > Jasne -- także gówno (jedzą je niektóre niedźwiedzie), pory,
    > selery, pietruszkę, paprykę -- dla mnie to wszystko jest tyle
    > samo warte co to ,,jedzonko'' misiowe. Selery itd., powodują
    > u mnie efekt wymiotny.

    Nie wiem skad taki antagonizm do warzyw ;)
    wszystkie znane mi osoby lubia np. klasyczna salatke jarzynowa
    Jako mlodzian nie lubialem szpinaku i brukselki
    - dalej nie lubie brukselki (w zupie jarzynowej),
    ale juz przyrzadzona w inny sposob akceptuje

    > zatem dziwi mnie to, że enzymy do trawienia masła masz,
    > a do trawienia mleka -- nie masz.

    A to nie jest dziwne - mleko slodkie a skwaszone
    lub jego "przetwor" zazwyczaj juz po skwaszeniu to calkiem inna bajka
    - hint : laktoza
    Maslo to min. 80% tluszczu (z mleka - a wlasciwie smietany) 0,6 - 2% laktozy

    > Natomiast mnie brak wigoru -- choć mięśni przybywa, stawy odmawiają
    > posłuszeństwa.

    Niedobor kolagenu ? (stawy)
    - co do wigoru - masz jeszcze (czasem) ochote na sex ? == to nie jest
    propozycja :))
    oj chyba dawno nie usmiechales sie do... kasjerek :D