  • Data: 2008-11-20 17:37:03
    Temat: Re: mlodzi lubia nowopowstale banki
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    > kolejki (vide pochod emerytow w PKO BP i PeKaO SA),

    Nie chodzę zbyt często do PekaoSA (kilka ray w roku), powiem szczerze, że
    lepiej czasem postać te 5 czy 10 min i móc porozmawiać z kimś, niż dzwonić
    (np. do Citi) kilkanaście razy...

    > kiepska oferta oszczednosciowa (patrz - ostatnie KO w PKO BP - az 5% i
    > wyplaty platne min 10pln/0,4% (a wiec przy JEDNEJ wyplacie w miesiacu po
    > roku masz 0,2% zysku (minus belka i minus inflacja)), kiepska oferta
    > kredytowa (patrz np kredyty hipoteczne)

    Kredyty w bankach są generalnie za drogie, żeby korzystać...
    Ja korzystam raczej z tych 0% ( albo prawie 0%)...
    A jak już muszę, to wolę pożyczyć od rodziny i dać im 1-2% więcej niż na
    lokacie...

    > Ogolnie stare molochy zeruja na ludziach nie czytajacych umow i nie
    > znajacych ofert innych bankow.

    Ogólnie nie ma co generalizować...

    Maciej Loret