  • Data: 2009-05-30 14:42:57
    Temat: Re: moje 12 lat z BGZ...
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Maj, 08:22, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Oferują jakieś różne śmieci, zadają miliony pytań dlaczego rezygnuję.
    > Raz mi nawet kazano wypełnić jakieś pismo wyjaśniające (oczywiście tego
    > nie zrobiłem).

    ALE to by oznaczalo, ze pracownicy sa rozliczani z ogolnej liczby
    prowadzonych produktow, a nie tylko z pozyskiwania nowych. I ze maja
    (jakas) motywacje zeby utrzymac dotychczasowych klientow.

    Sposob administracyjno-urzedniczy z wypelnianiem "pisma
    wyjaśniającego" jest rzeczywiscie nienajlepsza metoda, ale to ze ktos
    chce wiedziec dlaczego rezygnujesz z produktu, to chyba krok w dobrym
    kierunku?